Gå til innhold

Hvem er rettmessig eier av karakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal du begynne å mase om det nå?

Lurer på hvor mange ganger jeg skulle vært banna da ;)

For ikke å snakke om sikkert over halvparten her inne...

Ikke sant, men alt er tilatt i krig og kjærlighet :p

Men uansett.

Synes trådstarter skulle være fair og gi kompisen sin den karakteren han har levlet opp.

Bjørnen sier noen fine visdomsord her :)

Du omtaler han som en kompis, man er greie med de ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke sant, men alt er tilatt i krig og kjærlighet :p

Men uansett.

Synes trådstarter skulle være fair og gi kompisen sin den karakteren han har levlet opp. Samt ikke noe er mer irriterende enn å ha med seg en komling som ikke har noe kjennskap til karakteren sin og springer som en høns uten hode rundt omkring.

Enig, men uenig i at han som eier kontoen skal måtte betale for både vanilla WoW, TBC og character transfer. Det får da han som vil ha karakteren stå for.

Skrevet

Okey, spørsmål:

Jeg gav bort en 70 char til en kamerat som fikk kontoen sin bannet slik at han kunne spilled med oss (vennegjeng) igjen.

Når som RAF har kommet har han nå levlet en ny char som mest sannsynlig blir ny main i Wotlk. Merk, han har levlet denne nye char'n med min hovedkonto og min RAF konto. Jeg har til og med boostet han i Outland.

Nå som han da svært snart har en ny lvl 70 og skal bruke denne som main i Wotlk, så syns jeg det er fair at jeg får tilbake char'n min, som nå bare skal være en alt for han.

Men han er uenig, fordi han vil ha en alt. Det er greit, men han vil ha "min" char som den alten, selv om den ble gitt bort bare så han kunne bli med oss igjen. Og nå har han jo fått en ny char...

Er det urimelig av meg å nesten forvente at jeg nå skulle få tilbake denne char'n? Jeg har jo mye historie med den, men jeg krever ikke å få den tilbake. Bare hinter frempå at jeg kanskje har vært snill nok :)

Er jeg helt på jordet eller hva?

Skrevet

Tja, du har allerede gitt den vekk så på et vis er den jo nå hans, men samtidig så burde vel han være fair å gi den tilbake når du som du sier har hjelpet han med å booste opp en helt ny av den klassen han ville ha.

Litt usikker på hva jeg vil si er rettferdig her, tipper litt begge veier egentlig ;)

Skrevet

Jeg ville sagt at det er fair at du får den tilbake, da du antagelig levlet den opp.(Om jeg har forstått riktig.) Du har også vært fair ved å hjelpe han med levlingen, så syns det er helt på sin plass at du får den tilbake da han bare skal bruke den som en alt.

Skrevet
Okey, spørsmål:

Jeg gav bort en 70 char til en kamerat som fikk kontoen sin bannet slik at han kunne spilled med oss (vennegjeng) igjen.

Når som RAF har kommet har han nå levlet en ny char som mest sannsynlig blir ny main i Wotlk. Merk, han har levlet denne nye char'n med min hovedkonto og min RAF konto. Jeg har til og med boostet han i Outland.

Nå som han da svært snart har en ny lvl 70 og skal bruke denne som main i Wotlk, så syns jeg det er fair at jeg får tilbake char'n min, som nå bare skal være en alt for han.

Men han er uenig, fordi han vil ha en alt. Det er greit, men han vil ha "min" char som den alten, selv om den ble gitt bort bare så han kunne bli med oss igjen. Og nå har han jo fått en ny char...

Er det urimelig av meg å nesten forvente at jeg nå skulle få tilbake denne char'n? Jeg har jo mye historie med den, men jeg krever ikke å få den tilbake. Bare hinter frempå at jeg kanskje har vært snill nok :)

Er jeg helt på jordet eller hva?

Bytt passord tvert. Be han se til helvete å kjøpe sin egen konto som han kan transferre sin character til. Og han rekker fint å skaffe seg en ny alt før Wotlk.

Har brukt totalt 3dager og 11 timer på å levle opp en priest:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...