Gå til innhold

Lurer på Lenovo Thinkpad T500


Anbefalte innlegg

Jeg har nå lurt på å anskaffe en Lenovo T500.

Mest fordi den skal være mer stillegående enn HP sine.

(Fikk råd på forumet om å skygge unna HP).

Jeg forstår ikke helt forskjellen på modell 22434MG og 22434LG, men uansett:

 

Tror dere T500 er en grei PC?

Skal brukes til vanlige applikasjoner + billedredigering (Photoshop).

Jeg klarer ikke se av speks om den har hdmi eller dvi?

Går ut fra at den uansett har en gammaldags port som jeg kan koble Dell-skjermen min til.

 

Takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anskaffet meg en T500 igår. Jeg har aldri eid en PC før med så gjenommtenkt byggekvalitet.

Jeg blir bare mer og mer glad! Det er verken DVI eller HDMI, menDisplayPort. Denne kan tydlivis konverteres til både DVI og HDMI. Arester meg gjerne hvis jeg har feil. Den største forskjellen på modellene er vel kanskje skermen (wxga eller wsxga) Jeg har wsxga.

 

Jeg har ikke rukket og teste den såmye ut enda, men det er bare å spørre Hvis du lurer på noe.

 

Mail

Lenke til kommentar

Jeg leser på nettet at det er så mange klager på at tastaturet gir etter. Har du merket noe til det? Er lysstyrken på skjermen grei? (Det har også vært kommentert på noen tester.) Det kommer visstnok LED-skjermer 1. oktober - så jeg venter vel uansett på de (VXGA).

 

Takk igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg leser på nettet at det er så mange klager på at tastaturet gir etter. Har du merket noe til det? Er lysstyrken på skjermen grei? (Det har også vært kommentert på noen tester.) Det kommer visstnok LED-skjermer 1. oktober - så jeg venter vel uansett på de (VXGA).

 

Takk igjen.

 

Jeg har null problem med tastaturet. Det beste jeg har hatt faktisk, men jeg vet noen klager på plaseringen av "Fn" og "Ctrl".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...