blacktower Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Heisann. Leter etter vaskehjelp til min mor for rengjøring av middels enebolig en gang i uken, eventuelt annenhver uke. Regner med ca. 3 timers arbeids per uke, eller 5 timer hvis annenhver uke. Du må være ansvarsfull og i stand til å overholde det vi blir enige om. Du må levere skattekort med mindre du har eget firma. Konkurransedyktig lønn etter erfaring, regner med ca. 120 - 160 kroner i timen + transport. Dersom noen allerede har vaskehjelp i Kristiansand-området tar jeg gjerne imot referanser i tråden. Jeg bor selv i England så litt vanskelig med oppslag i lokalområdet. Ungdom eller studenter vurderes gjerne. Kontaktinformasjon: Tor Erik Linnerud Telefon: +44 7910 230 455 (Engelsk mobil, send meg gjerne en melding så ringer jeg tilbake) Skype: brukernavn: toreriklinnerud Epost: [email protected] mvh, Tor Erik
Wabby Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Heng opp en plakat på UiA. De har en stor tavle for slikt det
Anbefalte innlegg