G-Man™ Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 (endret) akkurat kjøpt meg et nytt skjermkort til min "eldre" pc. Får startet å spille, men etter alt fra 1 min til 30 min så stopper maskinen min helt. Fryser seg rett og slett. Dersom jeg spiller spill som Half Life Source fungerer det helt fint, men dersom jeg spiller Half Life2, Spore eller rett og slett skal teste med 3Dmarks så fryser den seg helt... her er litt om hva jeg har i maskien om det er til noe hjelp: AMD Athlon 3000+ (tror det er det den heter) 1,5 GB DDR ram MSI KT6 Delta HK Radeon X1650 (256mb) AGP Synes det er mistenkelige greier. At HL1 og CS 1.6 osv.. fungerer helt fint, men om jeg skal spille mer avanserte spill så henger det seg opp :S Takker for alle svar Endret 21. september 2008 av G-Man™
meeg Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Høres ut som systemet får for lite strøm. Hva slags strømforsyning har du? Hvor mange wattt?
G-Man™ Skrevet 21. september 2008 Forfatter Skrevet 21. september 2008 er en Qtec PS på 350 W Sier vel seg selv at det er den som ikke gir nok strøm. hadde ikke tenkt på den jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå