fredrick4 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 hei! har noen problemer i WoW når jeg trykker på "M" så kommer kart opp men så har jeg mistet dere questhelp opp i høyre gjørnet så får jeg det ikke fram igjenn, er det noen som veit hvordan jeg får den tilbake? nb! hvis det ikke er noe questhelp til dere så er det sikker pga at jeg har lastet ned questhelp:P men takker for svar;)
SkummelType Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Mulig du må loade out of date addons, eller legge den inn på nytt. Mao slette den fra Interface\addons og laste ned, extracte og legge den i addons. Funka for meg når Omen ble bugget.
fredrick4 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Mulig du må loade out of date addons, eller legge den inn på nytt. Mao slette den fra Interface\addons og laste ned, extracte og legge den i addons. Funka for meg når Omen ble bugget. hva mener du med loade out?
Betongmannen Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Han mener load "Out of date" addons. Trykk på Addons-knappen når du velger character så ser du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå