fjeddiu Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Jeg fikk med meg at han rømte fra et fengsel, men kom han aldri i fengsel igjen?
iSimen Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg fikk med meg at han rømte fra et fengsel, men kom han aldri i fengsel igjen? Det er jo enten eller. Man rømmer og kommer i fengsel igjen, eller man rømmer og kommer ikke i fengsel igjen.
fjeddiu Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Bot.. men jeg trodde jo at det ble fengsel for det du hadde igjen + fengselstraff for det du har gjort.
iSimen Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Bot.. men jeg trodde jo at det ble fengsel for det du hadde igjen + fengselstraff for det du har gjort. Hallo, de har jo åpenbart ikke fanget ham!
fjeddiu Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Han har skrevet bok, er på rikstv i norge. Selv jeg kunne ha fanget ham..
iSimen Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Han har skrevet bok, er på rikstv i norge. Selv jeg kunne ha fanget ham.. Nå har han rømt fra australia, bodd i india i 10 år. Enten har de glemt ham, eller så har de ikke myndighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå