Smart Ass Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Heisann Spiller en del CS:S , og vil ha en litt proff config. Gjerne etter en som har vært proff som Mytt3 etc. Takker for svar
Smart Ass Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Hvordan legger jeg den inn da? Via console? Er jo ikke en fil jeg kan ligge i mappen..
Smart Ass Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Takker Fant det ut, men har du andre configs? Helst uten at grafikken ligner på 1.6.. -.-
Jooakim Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Nå har jeg kun prøvd den configen der, men jeg har inntrykk av at de fleste av de beste CS:S-spillerne bruker under normal grafikk-innstillinger. Uansett, blir du nok ikke bedre av å bruke en "proff" konfigureringsfil - prøv deg heller frem hva du liker best. Du kan jo selvfølgelig prøve å Google deg frem til "Mytt3 config"... ;>
Smart Ass Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 d0ne that! Men da bruker jeg heller standard.. Like greit spiller 1.6 med slik grafikk, tenker nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå