Ekko Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) Sangen kan høres her: http://www.thirdmanrecords.com/ Artistene er Alicia Keys og Jack Whit (White Stripes) Personlig synes jeg ikke denne Bondsangen kan måle seg med noen tildliger bondsanger, den er rett og slett dårlig. Mulig den kommer seg når man har hørt den noen ganger, men etter 3. gjennomhøring kan jeg ikke si jeg er frelst. Har alltid likt det med mange av Bondsangene at man kan høre det er en bondsang, selv om man ikke har hørt den før i tilknytning til filmen. Hører litt av det i begynnelsen på "Another Way to die", men deretter synes jeg det blir mye rot og skriking. For å se på foregående til "moderne bond": Chris Cornell sin var knallgod. Jeg liker ikke madonna, men hennes var i mine også langt bedre enn dette rotet, dog den nest dårligste av de "moderene". Garbage og Sheryl crow sine var gode. Tina Turner er Tina Turner. Hun er ikke Shirley Bassey i bondsammenheng, men hun er tross alt Tina Turner Endret 19. september 2008 av Ekko
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Nei synes heller ikke dette var noe å skryte av. Man får en viss bondsang følelse fra starten av, men det er ikke noe mer enn det. Cornell sin var dritbra ja, men dette her var rett og slett litt dårlig, bråkete etter min mening. Fikk ikke noen helhetsfølelse heller.
Benitez Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Dette var utrolig skuffende ja. YKMN hadde jeg stor sans for og jeg fikk kraftige frysninger på slutten av title sequence´en i kinosalen. Det får jeg ikke 7.november. Huff huff, dette var traurige greier, absolutt ikke Bond verdig
Kakofoni Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Kan vel ikke forventes stort bedre fra Jack White, spør du meg. Har vært en relativt lang diskusjon om dette i tråden til Dårligste Bond-låt noensinne
svinepelz Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Var da ikke så ille. Ingen klassiker, men.
tjalla Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) Var da ikke så ille. Ingen klassiker, men. Arrangementene er rimelig ok, men problemet er vel stemmene som ikke helt kler en Bond-titlescreen (ser jeg for meg). Men som du sier; ikke ille men absolutt ingen instant classic. Endret 28. september 2008 av tjalla
Eldritch Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Beklager, men dette var dårlige greier. Men man kan vel ikke forvente mer når Jack White er involvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå