Exxia Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Er kjempeglad i rts spill, lurer på om det finnes noen rts spill som går på fremtiden?
The Stig Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Tja, de jeg kom på umiddelbart: - Command & Conquer: Tiberium Wars, samt tilleggspakken Kane's Wrath - Supreme Commander, og tilleggspakken Forged Alliance - Tom Clancy's End War (slippes i November til PS3/360)
Demonican Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 om du er villig til å fire litt på grafikken, kan jeg anbefalre homeworld serien på det varmeste, hele handlingen foregår ute i verdensrommet, i 3d, du kan sende units overalt, noe som kan føre til interresante taktikker når du angriper en fiende fra f.eks 4 forskjellige vinkler. ville anbefalt å spille igjennom homeworld 1 først, for å få med deg historien og slikt, deretter kan du spille homeworld: cataclysm, men den er det et annet firma som har laget, men det er fortsatt et flott spill i mine øyne, deretter har vi det siste, homeworld 2, som er av nyere dato, alle er verdt å prøve. lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå