Stidilko Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) Trenger nytt rpg eller fps spill! hjeelp! Har gått lei av CSS, crysis, BF2, Cod4, rainbow six: vegas 2 og oblivion. og trenger et nytt et helst til PC. Kan også kjøpe et til PS3 Har sett litt på disse spilla: - gothic 3 (PC - assasins creed (PS3) - crysis warhead (PC) - star wars: the force unleashed (PS3) - Stalker: clear sky (PC) - mass effect (PC, er litt skeptisk til TPS-spill også synes jeg på alle de gameplay videoene at de tar så mye pauser når de spiller! virker jævli kjedelig da? eller?) er noen av disse spilla noe å satse på? Endret 18. september 2008 av Stidilko
Silmaril Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ville anbefale deg å kjøpe gothic 2 jeg om du ikke allerede har spilt det ... Personlig likte jeg det langt bedre enn treeren.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) - assasins creed (PS3) - mass effect (PC, er litt skeptisk til TPS-spill også synes jeg på alle de gameplay videoene at de tar så mye pauser når de spiller! virker jævli kjedelig da? eller?) Kan gå god for disse spillene. Eneste klagen jeg har (som gjelder for begge) er at cutscenes ikke kan skippes og slikt (om jeg tar feil setter jeg pris på at noen forteller meg dette!). Dermed er det litt stusselig å skulle spille de på nytt, når man ikke gidder å høre all dialogen om igjen osv. Annet enn det er det morsomt å bare løpe rundt i Assassin's Creed, og den filmatiske opplevelsen man får av Mass Effect er rett og slett herlig. Gameplayet i Mass Effect er mye bedre enn gamle Bioware-spill også, minner mye om Gears of War såvidt jeg har skjønt. Anbefaler en xbox-kontroll til Assassin's Creed, syns det var mye bedre å styre med enn tastaturet. (EDIT: eller bare en PS3-kontroll siden du tenkte å skaffe spillet til PS3 ) Endret 18. september 2008 av Slettet+214asdf125
Stidilko Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Er det noen frihet i mass effect? hvordan er dybden?
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Er det noen frihet i mass effect? hvordan er dybden? Frihet? Vil påstå at spillet er lineært (noe jeg også påstår om Oblivion). Man følger en rimelig lineær story, men kan godt bare glemme seg bort og kjøre rundt på helt urelaterte planeter og gjøre oppdrag/levle/farme. Syns å huske at jeg kjørte igjennom spillet på kanskje 14 timer som Soldier, men som "magiker" på høy vanskelighetsgrad måtte jeg kjøre igjennom treigere, så nå har jeg snart kryssa 20 timer. Angående dybde så er det nok ikke så ubegripelig dypt når det kommer til gameplay. Man har et skillset som man setter poeng i for å låse opp eller oppgradere andre evner. Alt av utstyr har gjerne oppgraderingsmuligheter ved at man kan sette inn ulike modifikasjoner. Man har bare fire våpentyper, som jeg føler holder i massevis. Man merker at det er et konsollspill, men for min del så ble det aldri et problem. Man må vel ta det for det det er, et action/rpg. Må si jeg likte måten man beveger seg på, altså det derre "cover-systemet" som har blitt så trendy! På de vanskeligere vanskelighetsgradene blir spillet riktig spennende når du nesten dør av alt mulig og må utnytte det man har av dekning
Lange Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 - gothic 3 (PC) Veldig bra spill. Combat systemet er litt kjedelig og repetitivt men. - assasins creed (PS3) Enda et bra spill hvis ikke litt repetitivt det også. - crysis warhead (PC) Har ikke prøvd, men var litt skuffa over Crysis. - star wars: the force unleashed (PS3) Sett noen filmer fra det. Er overhypa og ser repetitivt ut det også >< - Stalker: clear sky (PC) Spiller det nå. Veldig bra hittil. - mass effect (PC) Jeg spilte igjennom hele uten å styre lag kameratene mine. Funka fint det. Helt greit spill.
Sollid Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Prøv Mount & Blade det kommer i morgen og er en blanding mellom RPG/ Strategi og TPS.
Stidilko Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 syns mount n' blade så jævli kult ut men likte ikke grafikken mulig et kjøp..
Cashville Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Mass effect er et av de bedre spillene jeg har vært borti.. rå historie! Assassins Creed er veldig morsomt i starten, men ga meg ca. halvveis pga sinnsykt lite variasjon:/
Lange Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 syns mount n' blade så jævli kult ut men likte ikke grafikken mulig et kjøp.. Grafikk betyr jo ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå