Gå til innhold

Bedre lyd i nye iPoder?


Jon-d

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om Apple faktisk har forbedret lydkvaliteten på resten av sepkteret, men basert på tidligere erfaringer tviler jeg sterkt på det. Fra 5.5G til 6G droppet Apple Wolfson-lydbrikken til fordel for en billigere og dårligere Cirrus Logic (ikke at det egentlig har så mye å si, siden resten av output-stagen var av laber kvalitet fra før av). Det viser imidlertid at Apple virkelig gir blanke f i lydkvalitet.

 

iPod-spilleren som visstnok skal ha best lyd, er Shuffle-modellen. Men denne blir igjen banket av Sandisk Sansa Clip lydmessig (og på alt annet bortsett fra design). Så hvis du vil ha god lydkvalitet, dropp iPod. Det er mitt eneste råd.

Endret av dir3
Lenke til kommentar
Leste en test (husker ikke hvor) at det var bedre lyd i den nye 4. gen. Nano'en. Noen som vet om dette gjelder over hele spekteret av iPoder'er eller om det bare er Nano'en som er oppgradert på lydsiden?

 

....Ingen som vet?

 

jeg har kjøpt den nye iPod Touch'en og jeg synst lyden i den er bedre enn lyden i min 1. gen iPod nano...

 

Og det er veldig gøye spill til den og skjermen er ivertfall bra. Jeg synst faktisk ting ser bedre ut på den enn på dataskjermen min (!). Videoene er og bra.

 

Så den kan jeg anbefale! Jeg tror jeg ville gitt den terningkast 5. Eneste jeg ikke liker er en designfeil: på grunn av de avrundete kantene stikker enden av øreproppene ut på baksiden.

Jeg skal legge ved et bilde.

post-132874-1221917521_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...