Ewik Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hei. Jeg sliter med dårlig fps i css. Jeg pleier å ha 30-50 fps in game, men på stresstesten fikk jeg gjennomsnits fps på 126!? Noen som veit hvorfor jeg får så dårlig fps når jeg spiller?
Milk_Crisis Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Fordi hardware ikke takler mer? Tips du kan prøve: Skru ned oppløsning/effekter Avslutt explorer.exe og andre unødvendige tjenester i oppgavehandling mens du gamer Skaff deg konsoll og spill heller COD4
abc12345 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Systemet blir veldig ustabilt hvis du avslutter explorer.exe da. Dessuten starter prosessen igjen automatisk etter noen minutter
Ewik Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Har en Pentium D 950 prosessor ( 3.40 Ghz), 2 gb 6400 ram og et 8600GTS kort. Er ikke systemet kraftig nok til å kjøre mer enn 30-50 fps ingame i css? PS: grafikk innstilingene er satt til det som anbefales for systemet mitt (rundt high på det meste, men ingen AA eller vertical sync greie). Og 1152 x 864 i oppløsning.
iNeo Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Systemet blir veldig ustabilt hvis du avslutter explorer.exe da. Dessuten starter prosessen igjen automatisk etter noen minutter Du mener vell at systemet blir mer stabilt, siden det frigjøres cpukraft og minne.. Å starte explorer igjen når du har avsluttet prosessen er vell ganske lett også. Bare gå på "Oppgavebehandling (ctrl alt delete) så ny oppgave, der skrive du explorer.exe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå