Singularitet Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Nå har jeg to ganger prøvd å installere sp3 på PCen til kona, begge ganger har oppstarten av XP gått føyken. Får melding på skjermen at noe har gått galt, og kan velge oppstrart, sikkermodus og det der. men uansett hva jeg velger så starter ikke XP. Har noen noe gode forslag??
Konge Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Har du en HP stasjonær med AMD prosessor ? I så fall kan du lese linken min . LINK
Brusfantomet Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 du kan prøve å slipstreame sp3 inn på en xp instalasjonsdisk, kan hende det funker da.
Konge Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Men det vil ikke det om han har en HP pc med AMD prosessor på grunn av den Intel driveren som ødelegger . "sc config intelppm start= disabled" funket fint på den jeg fikset nå tidligere i uken .
Singularitet Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 (endret) Der var det mye å lese gitt..... Skal se om jeg får det til. Skulle nok ikke ha sovet så mye i engelsktimene på skolen...... red.1: Får ikke opp valget :Disable automatic restart on system failure. strange.. red.2. eget memo; les teksten to ganger, F8 er en fin ting.... red 3. Etter å fulgt oppskriften til punkt og prikke får jeg ikke starta maskina i sikker modus. kommer først masse tekst i bunn av skjermen, for så å bare ha en blinkende markør oppe i venstre hjørne,, Endret 15. september 2008 av Singularitet
Singularitet Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 Men det vil ikke det om han har en HP pc med AMD prosessor på grunn av den Intel driveren som ødelegger . "sc config intelppm start= disabled" funket fint på den jeg fikset nå tidligere i uken . Mulig jeg nå er helt på jordet(kanskje ikke så rart siden jeg er født bonde) men, det er vel i "Kjør" man skal skrive "sc config intelppm start= disabled" og så enter??
Singularitet Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 Nå har jeg prøvd det en gang til, og utrolig men sant, det virka!! HIPP HIPP for Konge!! Den linken jeg fikk skall lagres ja..
Singularitet Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 Jupp, nå går det så det griner,,, må nå bare få orden på alt etter recovery runden som kona kjørte på maskina første gangen dette skjedde,,,, mange program som ikke virker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå