Gå til innhold

se c702, tast som ikke har funksjon lenger?


Anbefalte innlegg

kjøpte denne for 2mnd siden. har bare vert rot med den. den har hengt seg opp, vert treig, slått seg av, jeg har mistet musikk og bilder, og den har ikkje registrert minnekort!

så tilslutt sendte forhandler den inn, jeg fikk den tilbake lørdag.

virker foreløpig ok, men ser at endel programvare er endret

 

Mener å hugse at den 3.knappen/tasten til venstre ( den under svar/ringetast) var der man fann/kunne legge til snarveier...

 

men på min tlf funker ikke denne til noe som helst nå...........?????????

 

noen som kan hjelpe/svare meg???

 

takk

Endret av Sandra-salamander
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det Aktivitetsmenytasten du mener? Trykker man på den får man opp "Mine snarveier", "Aktive program", "Nye hendelser" samt "Internett".

 

Jeg har opplevd at den ikke har virket en gang. Prøv å slå av telefonen og ta ut batteriet. Sett det i etter en stund og slå på telefonen og se om den virker.

 

En annen mulighet er å laste ned/installere ny firmware. Gjør det via PC og internett. Har du gjort det kan du installere det på nytt igjen.

 

PS kontakter og meldinger forsvinner.

Lenke til kommentar

det som mest sansynlig har skjedd er det at når tlf var inne til service, så ble det lagt inn en ny software. dette gjør teknikkere alltid når det har kommet ny sw og så lenge kunden ikke ber om at det ikke skal bli gjort. dette setter oxo telefonen tilbake til standard oppsett, slik at om du hadde lagt inn noen snarveier, vil disse vært fjernet nå.

Lenke til kommentar
det som mest sansynlig har skjedd er det at når tlf var inne til service, så ble det lagt inn en ny software. dette gjør teknikkere alltid når det har kommet ny sw og så lenge kunden ikke ber om at det ikke skal bli gjort. dette setter oxo telefonen tilbake til standard oppsett, slik at om du hadde lagt inn noen snarveier, vil disse vært fjernet nå.

 

ja alle instillingene jeg hadde på tlf var borte... dem har lagt inn nyeste softw. fikk jeg beskjed om... har lagt inn igjen innstillingene mine..

Men så var det altså den tasten, den funker ikke til noe som helst. reagerer ikke, kommer ikke opp noenting når jeg prøver den.........

også er det komt snarveifunskjoner på piletastene.... det var det vel ikke før????? jeg kan dermed ha hele (!) 4 snarveier på tlf... mens jeg før kunne legge inn mange på "den" tasten...

 

ergrer meg grønn her............ hva er dette da??? skal det vere slik når man får tilf tilbake fra repr???

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
kjøpte denne for 2mnd siden. har bare vert rot med den. den har hengt seg opp, vert treig, slått seg av, jeg har mistet musikk og bilder, og den har ikkje registrert minnekort!

så tilslutt sendte forhandler den inn, jeg fikk den tilbake lørdag.

virker foreløpig ok, men ser at endel programvare er endret

 

Mener å hugse at den 3.knappen/tasten til venstre ( den under svar/ringetast) var der man fann/kunne legge til snarveier...

 

men på min tlf funker ikke denne til noe som helst nå...........?????????

 

noen som kan hjelpe/svare meg???

 

takk

 

Jeg har et lignende problem, knappen til aktivitetsmenyen/snarveiene slutter å fungere etter jeg har søkt etter oppdateringer i innstillinger. Men når jeg slår av og på telefonen fungerer alt fint igjen. Dette skjer hver gang. Har lagt inn ny firmware på telefonen to ganger. Hjelper ikke noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...