Gå til innhold

Warhammer Online: Den store Archmage tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Early access opna for oss med Collectors edition I går, søndag, omlag 15:15

Korleis er dine erfaringar så langt?

Nyttige lenkjer:

Alt du treng å vite :)

Så langt er eg level 8, elsker det. Eg skjønte alt etter level 4 at det her var min klasse, "Laserbeams out of my eyes"!! I Scernario er du rimelig svak på den måten at du dør fort om du ikkje er forsiktig, men svært kraftig om du får stå stille litt bak resten.

Digger at du kan bygge opp Force / Tranquility for instantcast, og level 9 passive skill er også ganske sweet. Du får opp ein ekstra bar over skillbaren som bygger seg opp jo lenger du er i kamp, den gir deg ein rimelig stor instantheal til ditt defensive target, jo høgare den er, jo større blir healen.

Har fått ein del PQ gear med + Intelligence (Dps) og will (healing), hjelper godt på når eg ser på statsa etter eit scenario.

Når det kjem til kva skills og kva slags retning eg skal gå har eg ikkje bestemt meg ennå eigentlig.

Så diskuter i veg!

xmen43.jpg

Edit: La til "den store" Forran archmage tråden for å bligjere mods.

Endret av lassaron-jon
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Still loving it! Renown training har eg no på +6 Intelligence og +6 Willpower, har ikkje bestemt meg for kva retning eg skal gå..

Ingen andre Archamges her ennå?

Archmage her gitt. Storkoser meg! Var ærlig talt ikke helt sikker på hva classen her innebar da jeg starta den, men er ganske fornøyd. Fine dots + gode heals er noe jeg liker. Hvordan er archmage i rvr/pvp på høy-lvl? Er rank 12 atm, og synes det går greit hittil. Men jeg har ikke akkurat konsentrert meg på å skaffe "ok" gear enda, så får se når jeg har bedre stats i tilleg.

Skrevet

Man skal være rimelig lobotomert for ikke å forstå at Archmage tråden omhandler Archmage og ikke f.eks faren for at delfiner går i tunfiskgarn... Tre-ords regel eller ikke

Skrevet (endret)

Jeg spiller ikke archmage selv, men har et par spørsmål til dere som gjør det:

1. Den kan heale godt?

2. Hvordan drepe en archmage raskest mulig, hvilke svake punkter?

3. Hvilken gjennomsnittlig rekkevidde er det på magien hans?

Endret av dimdal
Skrevet (endret)

1. Den kan heale godt?

Jepp, 9/10 tilfeller har eg høgast healing I scenario, uansett levelet mitt og dei andre, fra T1 til T3.

Solo? Det blir vanskelig, einaste som kan klare det er Witch-Elf i nokon level, pga burst damage. Men etter level 25 er eg ikkje sikker på om dei klarer det heller.

Vit dog at det fører til at du bruker alle action-points på self-heal og debuff, derfor blir det fort vanskelig å drepe motstanderen. Men her går det mykje på Gear/skills/level.

Det er i 1vs1, har du ei fin gruppe er det slow+gank, lett.

100feet om eg hugsar rett.

Er forøvrig level 25 og rr23 no. Knockback hjelper såååå mykje.

Gleder meg til level 27 pga alle nye skillsa fra mastery training.

Endret av lassaron-jon
Skrevet
1. Den kan heale godt?

Jepp, 9/10 tilfeller har eg høgast healing I scenario, uansett levelet mitt og dei andre, fra T1 til T3.

Solo? Det blir vanskelig, einaste som kan klare det er Witch-Elf i nokon level, pga burst damage. Men etter level 25 er eg ikkje sikker på om dei klarer det heller.

Vit dog at det fører til at du bruker alle action-points på self-heal og debuff, derfor blir det fort vanskelig å drepe motstanderen. Men her går det mykje på Gear/skills/level.

Det er i 1vs1, har du ei fin gruppe er det slow+gank, lett.

100feet om eg hugsar rett.

Er forøvrig level 25 og rr23 no. Knockback hjelper såååå mykje.

Gleder meg til level 27 pga alle nye skillsa fra mastery training.

En decent WE vil droppe deg uansett om du ikke får hjelp tror jeg. Litt kan du vel kanskje overleve, men før den classen blir dunket på litt med nerf batten så er det ikke så mye håp. :p

Alle healing spells har 150 feet rekkevidde (ressurect har 100).

Skrevet

Eg veit ikkje korleis utfallet hadde blitt i ein random RvR plass medi ngen andre innen rekkevidde.

Men i Scenario der du står eit stykke borte fra andre folk bør du klare å overleve etter level 25 hvertfall. Debuff til -50 damage,knockback, self heal, drain magic osv osv. Seier ikkje at dei aldri tar meg, men etter at eg fekk knockback, og i tidleg level då dei hadde lav dps har dei problemar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...