kkent Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 hei får ikke lagd inn oppdates. får feilmeldingen at wow.exe ikke er der. men det er den jo får jeg logget meg inn på spillet. men kommer rett inn, får ikke opp den siden der oppdateringer lastes inn. jeg instalerte windows på nytt var etter jeg gjorde dette det ble sånn.Vet noen om noe jeg kan gjøre, eller må jeg instalere spillet på nytt?
Myx Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Har du prøvd å legge inn Patch-fila i den samme mappa som wow.exe ligger i og kjøre den derfra?
Haventh Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 hei får ikke lagd inn oppdates. får feilmeldingen at wow.exe ikke er der. men det er den jo får jeg logget meg inn på spillet. men kommer rett inn, får ikke opp den siden der oppdateringer lastes inn. jeg instalerte windows på nytt var etter jeg gjorde dette det ble sånn.Vet noen om noe jeg kan gjøre, eller må jeg instalere spillet på nytt? Prøv å reparere wow (skal ligge i wow mappa).
kkent Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 takker for svar, har ikke prøvd noen av de 2 forslagene som kom her. skal prøve de når jeg kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå