Gå til innhold

reinstallere vista home premium, hjelp!


Anbefalte innlegg

hallo.

en kompis av meg har windows xp installert og vil reinstallere den med vista. han har en acer aspire 5920

jeg har prøvd og innstallere vista. alt ser ut til og funke, det blir installert og alt men når man restarter datamaskinen så går den innpå xp. hvorfor det og hva skal jeg gjore for og installere vistaen på skikkelig vis... trenger hjelp fort..

på forhond takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+129837
hallo.

en kompis av meg har windows xp installert og vil reinstallere den med vista. han har en acer aspire 5920

jeg har prøvd og innstallere vista. alt ser ut til og funke, det blir installert og alt men når man restarter datamaskinen så går den innpå xp. hvorfor det og hva skal jeg gjore for og installere vistaen på skikkelig vis... trenger hjelp fort..

på forhond takk

 

dette skjer fordi at du har instalert windows vista, men har ikke slettet windows xp

Lenke til kommentar
hallo.

en kompis av meg har windows xp installert og vil reinstallere den med vista. han har en acer aspire 5920

jeg har prøvd og innstallere vista. alt ser ut til og funke, det blir installert og alt men når man restarter datamaskinen så går den innpå xp. hvorfor det og hva skal jeg gjore for og installere vistaen på skikkelig vis... trenger hjelp fort..

på forhond takk

 

dette skjer fordi at du har instalert windows vista, men har ikke slettet windows xp

 

 

viste det måtte være noe sånt, hvordan avinstallerer jeg xp på skikkelig måte?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...