ivarhoff Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Hvilke muligheter har man til å få bredbånd i Oslo egentlig? Jeg har litt liten oversikt. Telenor & NGT finnes vel overalt i byen, men hvem er de folka som har holdt på og gravd i gatene (på begge sider)? Finnes f.eks SDSL? Hvilke hastigheter kan man få? Og til hvilken pris?
chma Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Hvilke muligheter har man til å få bredbånd i Oslo egentlig? Jeg har litt liten oversikt. Telenor & NGT finnes vel overalt i byen, men hvem er de folka som har holdt på og gravd i gatene (på begge sider)? Finnes f.eks SDSL? Hvilke hastigheter kan man få? Og til hvilken pris? ngt.no catch.no firstmile.no telenor.no tele2.no og sikkert flere Du sier lite om hva du skal med linja, sdsl finnes i høye hastigheter. Men som det alltid er det koster. se selv på catch.no og ngt for litt lavere priser. Firstmile ligger på prisbunnen, BRA priser, eneste ulempe jeg ser med dem for min del er ikke umulighet for fast ip , ellers re de kurrante, har selv ngt kjempe fornøyd.
Solaris Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 http://www.bredband.no De er vel de som leveres mest for pengene, men de bygger desverre ikke ut nettet lenger!
JonV Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Smartcall leverer på Romsås i Oslo. Lan 10/10 Inett etter lommebok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå