m4zd0dont Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 hver gang jeg prøver og connecte til en server får jeg opp en beskjed hvor det står : Disconnected Reason: Reliable channel overflowed. + hvis jeg klarer og komme meg inn i en server skjer det etter noen minutter hva gjør jeg ? jeg kan ikke spille på noen servere på cz eller cs 1.6 ! Takk på forhånd.
Silentspy Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 (endret) fant dette på internett 1. This is a server side issue. The reliable channel overflow message comes from the motd.txt being too big. The server MOTD (message of the day) is giving everyone this error. Make it a few lines shorter (maybe more then a few) and that will fix the problem. 2. The map name is too big, and a user with another big name tried to join, so everyone will be disconnected since the Server will crash. EX: map name: de_dust_back_only and a user with the name Chicken Tastes So Fineee joined the server, it will probably crash. Changing the name of the maps to shorter names fixes the problem. Endret 14. september 2008 av Silentspy
m4zd0dont Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 ett av problemene er at dette skjer bare med meg. vennene mine kan lett gå inn på servern og spille mens jeg får reliable channel overflowed.... hjelp
m4zd0dont Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 etter at jeg får det får jeg dette i consolen: Server # 11 * Privilegien gesetzt Error: server failed to transmit file 'sound/misc/ow.wav' No detail texture mapping file: maps/aim_map_detail.txt Reliable channel overflowed Men vennene mine kan spille der helt uten problemer. men av og til kan jeg komme meg in hvis det er under 5 minuter igjen.... og når bane bytte skjer det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå