Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en jente, kan det bli noe?


Gjest Den anonyme geoparden

Anbefalte innlegg

har utveksla et par blikk/smil til hverandre når vi går forbi, med det trenger jo selfølgelig ikke å bety noe. Er jo gjerne sånt man gjør når man er "nybekjente", men fikk likevel en vag følelse av "flørte-smil" eller hva jeg skal kalle det, men dette kan jo selfølgelig bare være innbildning/ønske tenkning.... (hvordan kan jeg vite?)

 

Ja dette kan muligens være både feil og rett...mer er det ikke å si...

Men fra MITT synspunkt virker det som om dere begge liker hverandre :whistle:

 

EDIT: YES, JEG VAR FØRSTEMANN PÅ SIDE 3 AV TRÅDEN!!! KJEMPESTOLT :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry. Var ikke meningen. :/

Det er ikke det at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg videre, for det har jeg gjort mangen ganger før - men det som er problemet, hvorfor!? Jeg vil ha henne, jeg vil ikke forelske meg i ei ny.

 

 

(Og til deg lengre opp på siden som trengte hjelp.. - Bare start med "smalltalk". "Såå, hvordan fikk du denne jobben? - Lytt. - Forklar din versjon. - Osv. Dere kommer videre med pratinga, bare ver positiv og snill. - Lykke til.)

Lenke til kommentar
Gjest småforelska

sånn! endelig på nett igjen...

 

takk for tilbakemelding

 

men hvordan kan man vite om noen smiler til deg på en flørtende møte eller om det bare er høflig ment??

det så ikke ut som noe påtatt smil, iallefall..

 

også noe jeg lurer på: etter at vi hadde hatt øyekontakt og smilt til hverandre, så hun ned og fortsatte å smile litt sjenert "for seg selv" liksom... mulig tegn? (Hun så UTOOOOOLIG søt ut da hun gjorde dette!!!) :love:

Lenke til kommentar
sånn! endelig på nett igjen...

 

takk for tilbakemelding

 

men hvordan kan man vite om noen smiler til deg på en flørtende møte eller om det bare er høflig ment??

det så ikke ut som noe påtatt smil, iallefall..

 

også noe jeg lurer på: etter at vi hadde hatt øyekontakt og smilt til hverandre, så hun ned og fortsatte å smile litt sjenert "for seg selv" liksom... mulig tegn? (Hun så UTOOOOOLIG søt ut da hun gjorde dette!!!) :love:

 

 

Slike symptomer kan ofte oppstå når en jentes hormoner bobler og den atraktive delen av hjerne er igang og produserer reger-celler. Disse cellene skiller ut stoffer som vi i dag kjenner som forelskelse

Lenke til kommentar
Gjest småforelska
sånn! endelig på nett igjen...

 

takk for tilbakemelding

 

men hvordan kan man vite om noen smiler til deg på en flørtende møte eller om det bare er høflig ment??

det så ikke ut som noe påtatt smil, iallefall..

 

også noe jeg lurer på: etter at vi hadde hatt øyekontakt og smilt til hverandre, så hun ned og fortsatte å smile litt sjenert "for seg selv" liksom... mulig tegn? (Hun så UTOOOOOLIG søt ut da hun gjorde dette!!!) :love:

 

 

Slike symptomer kan ofte oppstå når en jentes hormoner bobler og den atraktive delen av hjerne er igang og produserer reger-celler. Disse cellene skiller ut stoffer som vi i dag kjenner som forelskelse

 

 

 

seriøst??

nå ble jeg nyskjerrig!

 

det som er litt trist nå er at vi begge jobber som vikarer og hun går i tilleg på skole, så jeg vet ikke når jeg får se henne igjen... :hm:

Lenke til kommentar
Gjest småforelska

Nå gleder jeg meg til jeg ser henne igjen! :D

Håper jeg klarer å manne meg opp til å tørre å ta kontakt. er litt sjenert av meg, og har vel egentlig ingen erfaring på dette området.

Lenke til kommentar
Gjest småforelska

noen som har tips om hvordan jeg kan komme i kontakt med henne? hva kan jeg spør henne om, hva kan vi snakke om?

trenger noe å snakke om etter at jeg har spurt om standard ting som hvor lenge hun har jobbet der og slikt..

Lenke til kommentar
noen som har tips om hvordan jeg kan komme i kontakt med henne? hva kan jeg spør henne om, hva kan vi snakke om?

trenger noe å snakke om etter at jeg har spurt om standard ting som hvor lenge hun har jobbet der og slikt..

 

prøv deg litt frem. finner du et eller flere tema som begge interesserer seg for, er det bare å fyre løs :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...