Martin HaTh Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Har gått lei av Vista themen og fikk lyst til å skifte. Problemet er at jeg ikke har funnet noen skikkelige sider hvor jeg kan laste ned disse. har vært innom stardock.com men det var vist en begrensning på hvor mange ting man kunne laste ned der, så jeg fikk lastet ned 2 (+ masse programmer til å åpne disse filene) themes, hvor basre den ene funket. Har noen noen bra sider? MVH martin
michael691 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 (endret) Har gått lei av Vista themen og fikk lyst til å skifte. Problemet er at jeg ikke har funnet noen skikkelige sider hvor jeg kan laste ned disse. har vært innom stardock.com men det var vist en begrensning på hvor mange ting man kunne laste ned der, så jeg fikk lastet ned 2 (+ masse programmer til å åpne disse filene) themes, hvor basre den ene funket. Har noen noen bra sider? MVH martin Prøv TuneUp Utilities 2008, Det er et program å anbefale på sitt beste:) Det har også innebygget theme ting, og har en rekke themes på siden dems. Bare å søke. Koster spenn... Endret 12. september 2008 av datating Redigert for å ikke oppfordre til ulovligheter.
Martin HaTh Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 prøvde det litt, men falt ikke helt i smak. Er det noen andre programmer som har litt flere murligheter? Vill ha en helt ny custom look.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå