Boneraw Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Hei! Har jobbet lenge med både Prologue og Halion, men begynner å bli litt lei de samme lydene og effektene. Derfor lastet jeg ned noen nye GRATIS vst'er og prøvde å installere disse. da det er gjort og jeg åpner cubase kommer det ikke frem noen nye Vst instruments når jeg trykker F11. noen forslag`? PFT
Zero0Cool Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Hei! Har jobbet lenge med både Prologue og Halion, men begynner å bli litt lei de samme lydene og effektene. Derfor lastet jeg ned noen nye GRATIS vst'er og prøvde å installere disse. da det er gjort og jeg åpner cubase kommer det ikke frem noen nye Vst instruments når jeg trykker F11. noen forslag`? PFT Ehh.. du burde hvertfall legge filene som du har lagt inn i riktig mappe for vst plug.
Boneraw Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 (endret) fant ut av det, og det trenger du for såvidt ikke å gjøre nei. Endret 19. september 2008 av boneraw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå