Gå til innhold

tf2 vil ikke starte opp

Anbefalte innlegg

hei!

jeg kjøpte meg team fortress 2 for ca 1 år siden men de siste ca 6 måndtene har ikke spille startet opp på grun av en feil.

når jeg trykker på spill tf2 kommer det opp denne feil meldingen etter ca 20 sek

hl2.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det

inntrufne.

Hvis du holdt på med noe, kan informasjonen du arbeidet med ha gått tapt.

Fortell Microsoft om dette problemet

We have created an error report that you can send to us. We will treat

this report as confidential and anonymous.

er det noen som veit hva problemet er eller har hatt samme problem så håper jeg på hjelp:)

nb! jeg har ikke orangebox, har bare tf2 ikke half life 2. samme problem kommer opp når jeg prøver å starte prøveversjonen av portal

takker for hjelp

Videoannonse
Annonse

https://support.steampowered.com/login.php

Nei jeg tror desverre ikke at det finnes en norsk support side. Hvis du føler du er ute av stand til å skrive brevet på en forståelig engelsk kan du kanskje spørre en venn eller noe slikt?

http://bildr.no/view/253981 Her ser du hvilke detaljer du skal velge:)

Endret av sakkosekken
Gjest Slettet+9871234

reinstaller nyeste drivere. bruk drivercleaner. høyreklikk tf2 ikonet fra steam og velg "check game data integrity cache" eller noe i den duren. installer crapcleaner og kjør gjennom med den en gang. hvis du har overklokket RAM, sett den til defaultverdi. jeg har selv fått denne feilmeldingen noen ganger, uten at jeg vet hvorfor. du kan også prøve å defragmentere harddisken.

Endret av Slettet+9871234

når jeg avinstallerer skjermdriveren min så opner spille seg men den detter ut etter en liten stund sikkert pga at jeg ikke har noen skjermkort drivere installert.

så det jeg har kommet fram til er at det er noe feil med skjermkort driveren min.

jeg har prøvd å installert den på nytt og det kommer den samme feil melingen igjenn :(

er det noen som kansje veit hva problemet er?

jeg har en iMac med installert med windows så det skal ikke ha noe med saken å gjøre, fordi spille fungerte i starten.

korte mitt er geforce 7600 gt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...