erlendfs5 Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 (endret) Hei! Jeg har trenkt å kjøpe http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 . Men Jeg er ikke såå god med data. Så det jeg lurer på er.. Via jeg kjøper denne er den 100% klar til bruk da? jeg har jo seff skjerm, tastaur osv. Men jeg trenger ikke kjøpe noe annet noe kabler eller noe , eller er den helt komplett ferdig? Håper på hjelp! Endret 10. september 2008 av cyclo
Svenni212000 Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Det skal bare være å blugge i og starte opp.
cyclo Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Heisann! Jeg har endret innlegget ditt om slik at tittelen ble litt mer informativt. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå