Timeo Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Var så dum at jeg brukte penger på Spore. Og nå nekter dvd-stasjonen å starte spillet. Når jeg putter i dvd'en bare kommer det noen mumle-lyder fra stasjonen, og så skjer det ingenting. Går ikke ann å se innholdet på dvd'en fra windows utforsker. Har sett gjennom internet etter løsninger, men har ikke funnet noe. Ett av EA sine offisielle tips var å kopiere innholdet fra dvd'en til harddisken og deretter isntallere, men jeg kan jo ikke lese disken. Fant til og med et program som skulle kunne lese uleselige og ødelagte disker, men når jeg puttet i Spore, så kræsjet bare hele programmet. Noen som har noen mirakel-tips?
elf_man Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Var så dum at jeg brukte penger på Spore. Og nå nekter dvd-stasjonen å starte spillet. Når jeg putter i dvd'en bare kommer det noen mumle-lyder fra stasjonen, og så skjer det ingenting. Går ikke ann å se innholdet på dvd'en fra windows utforsker. Har sett gjennom internet etter løsninger, men har ikke funnet noe. Ett av EA sine offisielle tips var å kopiere innholdet fra dvd'en til harddisken og deretter isntallere, men jeg kan jo ikke lese disken. Fant til og med et program som skulle kunne lese uleselige og ødelagte disker, men når jeg puttet i Spore, så kræsjet bare hele programmet. Noen som har noen mirakel-tips? Du er HELT sikker på at det faktisk er DVD-ROM du har? Høres ut som om det er en DVD-plate som blir puttet i en CD-ROM. Og hvis ja, ta med plata til en kompis/mor/far/søsters maskin og se om den fungerer der. Vi har solgt ca 50 frem til nå og ingen klager på leseproblemer enda. Sjekk også etter at du ikke har lagt igjen noen fete fingeravtrykk på plata; dette er et ganske vanlig "problem"
Timeo Skrevet 10. september 2008 Forfatter Skrevet 10. september 2008 DVD-R/RW. Ingen fingeravtrykk, ingen riper, ikke et støvkorn en gang.
Timeo Skrevet 10. september 2008 Forfatter Skrevet 10. september 2008 Prøvde disken på en linux (ubuntu) pc, og der fant jeg hvertfall innholdet på disken. Noen som har noen ideer om hvorfor jeg ikke finner disken på vista? Andre dvder/cder funker fint. Kan det ha å gjøre med at jeg fjernet secuRom fra pc'en for en tid tilbake, virker det inn på dvd-stasjonen på en sånn måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå