Sharkoon Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan laste ned en Dedicated Server for Counter Strike? nosteam... som har bra server config å ikke noen virus filer ty. Endret 17. september 2008 av Sharkoon
suprmatias Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Google er din venn Her kan du finne en fin guide. På engelsk though. Kan forsøke å finne en på norsk (Første søket mitt på google)
Sharkoon Skrevet 17. september 2008 Forfatter Skrevet 17. september 2008 Google er din venn Her kan du finne en fin guide. På engelsk though. Kan forsøke å finne en på norsk (Første søket mitt på google) den funker ikke !
Skagen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 nosteam... Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.
Anbefalte innlegg