LeDust Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Pcen blir jo bare værre med frysing,Den er å blitt verre med å komme med blå sjerm,så slå seg av. Er så utrolig irriterende! Den fryser jo ca vært 5 min nå gang om ikke mindre.! Må nok bare høre med butikken.-.- Det høres ut som skjermkortet ditt er i vei til å ta dagen. Hva gjør jeg med det da? Skaffe deg nytt, eller sende det inn til leverandør for bytte. Veit ikkje om du garanti, men visst du har det(tidsfrista fortsatt holder) så dekker den det. Har pratet med acer support om problemet. Skal sende den inn på reparasjon.. Dem snakket om å sende det inn til Acer Computer Norway AS. Men jeg kan vell like greit levere den inn til butikken?
Rgr00n Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Ja, du kan gå og snakke med dem som jobber i butikken du kjøpte Pc'en fra. Dei tar antaglegvis inn pc'en eller skjermkortet(ka enn du blei bedt om å levere inn). og bytter der, eller så sender dei det inn til verkstedet deirast. Heilt det samme kva du gjer, bestemm sjølve Endret 15. oktober 2008 av Rgr00n
LeDust Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Ja, du kan gå og snakke med dem som jobber i butikken du kjøpte Pc'en fra. Dei tar antaglegvis inn pc'en eller skjermkortet(ka enn du blei bedt om å levere inn). og bytter der, eller så sender dei det inn til verkstedet deirast. Heilt det samme kva du gjer, bestemm sjølve Ok,takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå