Gå til innhold

Ratingtråd for skate-achievement


XplittR

Anbefalte innlegg

Hei. :)

 

Jeg har nettop kjøpt meg spillet "skate." og synest det er veldig gøy. Men den har en achievement som er ganske sær. Den går ut på at man må laste opp en video via spillet, og så må 20 personer gå inn å rate den (enten via spillet, eller via internett).

 

 

Jeg tenkte vi kunne ha en slik tråd her på forumet der folk kan legge ut linker til sine videoer og så kan andre rate dem.

For å kunne rate dem via internett må man ha en EA konto (gratis). Man får en e-post på hvordan man registrerer seg etter å ha lastet opp videoen via spillet.

 

Siden (skate.ea.com) er noe ustabil, så kan hende det tar litt tid(eller i hele tatt å klare) å få logget inn eller vise en side.

 

Guide:

Etter at du har gjort det du vil ha på videoen(Kan være hva som helst), trykk START og velg "Replay Editor". Rediger filmen dersom du vil (Ikke nødvendig) og trykk Y når du er ferdig. Så klikker du Save Replay/Photo og godta å laste opp videoen når du blir bedt om det. Dette krever såklart at du er påkoblet internett.

 

Men jeg kan gjerne starte:

Min link er: http://skate.share.ea.com/profiles/58417/posts/1255742.aspx

Mitt gamercard er: "XplittR" (legg meg til som venn og rate meg in-game dersom du vil det).

 

Det er bare å slenge seg på! :D

Endret av XplittR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kan være 2 sekunder lang og handle om at du sparker fra for å få fart. :p

 

En guide:

Etter at du har gjort det du vil ha på videoen, trykk START og velg "Replay Editor". Rediger filmen dersom du vil (Ikke nødvendig) og trykk Y når du er ferdig. Så klikker du Save Replay/Photo og godta å laste opp videoen når du blir bedt om det. Dette krever såklart at du er påkoblet internett.

 

(Også lagt til i førsteposten)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...