Gå til innhold

warrock error. kicket av pb

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

etter ca ett minutt in på warrock skjer alltid dette:

puncbuster kicked kennet1(fore 0 minutes)... restriction: dissalowed program/driver(80251)

jeg digger dette spillet... og jeg har lyst å spille uten å bli kicket! ver så snill å hjelp!

HUSK:! jeg er ikke en hacker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du windows wista eller XP?

Jeg har aldri hacket, og alt fungerte på XP. Etter jeg fikk Vista har jeg samme problemet som deg.. Hos meg loader punkbuster evig, helt til den banner accounten jeg er innloggetmed. Hater hackere- ødelgger spillet - JEG HACKER IKKE!

Noen som vet gode råd? :)

Skrevet
Har du windows wista eller XP?

Jeg har aldri hacket, og alt fungerte på XP. Etter jeg fikk Vista har jeg samme problemet som deg.. Hos meg loader punkbuster evig, helt til den banner accounten jeg er innloggetmed. Hater hackere- ødelgger spillet - JEG HACKER IKKE!

Noen som vet gode råd? :)

jeg har xp

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Installer den nyeste versjonen av punkbuster.

• 3 uker senere...
Skrevet

du må trykke på warrock symbolet. egenskaper og velg kjør som windows xp service pack 2. prøv også å kjør som admin!

det funket til meg men lyden er fucka!

PS:jeg har vista

Skrevet

for å få lyd på warrock(hadde samme problemet) må du bare uinstallere det og laste det ned og innstallere det på nytt.

JEG FIKK TIL PB BROBLEMET!!!!!! det var bare å slå av noen av programmene jeg hadde nede. (nede til høgre på pcen)

Skrevet

om du skal fikse det. trykker du bare på høyre klikk på symbolet warrock. deretter klikk egenskaper-kompatibilitet-kjør som xå service pack2-og kjør som admin.

det funket til meg!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...