Jajakanskjedet Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 hei... etter ca ett minutt in på warrock skjer alltid dette: puncbuster kicked kennet1(fore 0 minutes)... restriction: dissalowed program/driver(80251) jeg digger dette spillet... og jeg har lyst å spille uten å bli kicket! ver så snill å hjelp! HUSK:! jeg er ikke en hacker!
Jajakanskjedet Skrevet 10. september 2008 Forfatter Skrevet 10. september 2008 koman! er det ingen som kan hjelpe?
Mann20 Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Har du windows wista eller XP? Jeg har aldri hacket, og alt fungerte på XP. Etter jeg fikk Vista har jeg samme problemet som deg.. Hos meg loader punkbuster evig, helt til den banner accounten jeg er innloggetmed. Hater hackere- ødelgger spillet - JEG HACKER IKKE! Noen som vet gode råd?
Jajakanskjedet Skrevet 10. september 2008 Forfatter Skrevet 10. september 2008 Har du windows wista eller XP? Jeg har aldri hacket, og alt fungerte på XP. Etter jeg fikk Vista har jeg samme problemet som deg.. Hos meg loader punkbuster evig, helt til den banner accounten jeg er innloggetmed. Hater hackere- ødelgger spillet - JEG HACKER IKKE! Noen som vet gode råd? jeg har xp
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Installer den nyeste versjonen av punkbuster.
Jajakanskjedet Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 det går ikke... har prøvd det hundre ganger
tzr50 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 du må trykke på warrock symbolet. egenskaper og velg kjør som windows xp service pack 2. prøv også å kjør som admin! det funket til meg men lyden er fucka! PS:jeg har vista
tzr50 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 NOEN SOM VET hvordan jeg kan få lyd på warrock??? lyden har ikke funket! plz hjelp meg!:-)
Deosl Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Prøv dette: http://www.punksbusted.com/forums/index.ph...st&p=245138 Neste gang burde du google litt!
Jajakanskjedet Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 for å få lyd på warrock(hadde samme problemet) må du bare uinstallere det og laste det ned og innstallere det på nytt. JEG FIKK TIL PB BROBLEMET!!!!!! det var bare å slå av noen av programmene jeg hadde nede. (nede til høgre på pcen)
Bjonski Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 puncbuster kicked kennet1(fore 0 minutes)... restriction: dissalowed program/driver(80251) Står kanskje der
tzr50 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 om du skal fikse det. trykker du bare på høyre klikk på symbolet warrock. deretter klikk egenskaper-kompatibilitet-kjør som xå service pack2-og kjør som admin. det funket til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå