Gå til innhold

billig LG-skjerm hos elkjøp - hva tror dere?


xD^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Endte noen opp med å kjøpe denne? Var litt usikker på om det var et godt kjøp? Ser den ikke har DVI, har det mye å si? Jeg søkte den opp på internett men uten å finne noen andre tester. Det har vel med Elkjøp sin markedsføring å gjøre, hvor de legger til en ekstra pyntelist og en bokstav på slutten av modellnummeret for at prisgarantien skal bli umulig å bestride... Den kom uansett høyt anbefalt fra FlightSim.no, som var eneste plassen jeg fant nen brukererfaringer når jeg søkte...

Lenke til kommentar

vel, har nå fått skjermene. har dessverre ingen stasjonær pc å prøve de med, men jeg har koblet den ene til laptopen min.

 

skjermen meget bra. etter min mening veldig pen å se på, fint og skarpt bilde, høy nok oppløsning for meg (1680 x 1050) og helt greit med instillingsalternativer. savner en litt mer stødig fot, og noen flere fysiske justeringsmuligheter, men "hallooo", skjermen kostet bare en liten høvding. helt klart akseptabelt! kan muligens slenge inn et bilde senere når jeg får koblet de til den stasjonære pcen min.

Lenke til kommentar
vel, har nå fått skjermene. har dessverre ingen stasjonær pc å prøve de med, men jeg har koblet den ene til laptopen min.

 

skjermen meget bra. etter min mening veldig pen å se på, fint og skarpt bilde, høy nok oppløsning for meg (1680 x 1050) og helt greit med instillingsalternativer. savner en litt mer stødig fot, og noen flere fysiske justeringsmuligheter, men "hallooo", skjermen kostet bare en liten høvding. helt klart akseptabelt! kan muligens slenge inn et bilde senere når jeg får koblet de til den stasjonære pcen min.

 

hadde vært fint, hadde egentlig tenkt å kjøpe en Asus VW222U, men med en pris på rundt 1800 får jeg bare råd til en, og dualscreen hadde vært kosligere. så om LG'en funker fett vurderer jeg sterkt å kjøpe 2 av de.

Lenke til kommentar
dualscreen er svært ass. gleder meg til å få kobla opp den siste skjermen. vet ikke hvor strenge krav du stiller, men denne skjermen er antageligvis bra nok for de fleste.

 

er vel ikke så jævla kresen vil jeg tro. får bare kjøpe ett par å teste, elkjøp sin 30dagers retur greier er jo sweet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...