Gå til innhold

Rolige vifter.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg MÅ ha en roligere datamaskin, men vil ikke bruke mye penger på det. Det jeg trenger er nye vifter. Jeg tenker å finne noe på multiplex, men utvalget er så stort at det er vanskelig å velge. Noen forslag?

 

Jeg har AMD Thunderbird 1133 på et MSI Turbo-kort. og en vanlig 300W strømforsyning. Trenger nye vifter til prosessoren og strømforsyningen.

 

Fra før har jeg en coolermaster på cpu-en og jeg hater komplett.no som sa at den var rolig. Og det hekkans achima-kabinettet tilgir jeg dem aldri for!

 

Ikke tenk på overklokking, har sluttet med det. Støy har mye mer å si enn fart. Om cpuen er 50 eller 60 grader har INGENTING å si. Er heller ikke interressert i avanserte løsninger, noen bedre vifter får holde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

On 2002-01-15 15:18, einaren skrev:

Hei.

 

Jeg MÅ ha en roligere datamaskin, men vil ikke bruke mye penger på det. Det jeg trenger er nye vifter. Jeg tenker å finne noe på multiplex, men utvalget er så stort at det er vanskelig å velge. Noen forslag?

 

Hvis du ikke vil bruke mye penger er seriemotstander å anbefale. Kjøp noen 50-100 ohm/ 1w motstander å prøv deg frem. Litt lodde jobb, men ganske enkelt og veldig billig !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...