mhm. Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Når jeg har installert spillet, og skal starte det får jeg beskjed om å "legge inn hele koden som finnes i bekreftelses-eposten, spillemanualen/produktpakken eller på spillkortet" Det er jo allerede lagt inn en kode, som er den samme jeg brukte før jeg startet innstaleringen bare at den mangler "skillestrekene" Når jeg trykker ferdig, tar det ca 10 sekunder, så kommer den opp igjen. Hva er galt??
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Prøv å ta med bindestrekene.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Er du koblet til internett når du taster inn den? Spore krever nemlig internett tilgang for å verifisere koden. Sjekk også at Spore slipper gjennom brannmur, og eventuelle porter (hvis du har ruter).
mhm. Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Er koblet til nettet ja. Skal ikke være noe problem med brannmur.
Xp3ri3nZ Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Off off off hvorfor er det mye mer brukervenlig å laste ned spillet ulovlig en å kjøpe det? Hadde ingen problem med spillet eg.
mhm. Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Siste gang jeg kjøper et dataspill tror jeg. Er det bare jeg som har dette problemet? :S
Xp3ri3nZ Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Siste gang jeg kjøper et dataspill tror jeg.Er det bare jeg som har dette problemet? :S Fikk du Pmen?
Bluth Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hva sto det på pmen? Løsningen ? Isåfall vil jeg også få vite den! Har samme problem som han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå