1915 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 kjøpte meg en hp pavilion dv 6240 i august i 2007. så for 4 månder siden solgte jeg den til søstra mi for enn billig penge. den var pent brukt, var som flonke ny da jeg solgte den til henne, og alt funket. hun ba meg om å formatere pcn hennes idag. da hun kommer med den har hun klart å ødelagt strømledningen. så hvor er det mulig å få kjøpt en ny en på nett ? det er ikke hele ledningen som er ødelagt. er den delen som koblet inn i pcn. hvor får jeg kjøpt den slik ledning ? takk
Melkekartong Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hei. Er du sikker på at det er pluggen og ikke ledningen det er noe galt med? Du får kjøpt universalladere på Clas Ohlson eller lader til den aktuelle datamodellen på nettet. (ja, med mindre du er en røver på lodding, må du nok kjøpe en ny) evt. www.laptopjacks.com
1915 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 jeg vet hva som er galt. den boksen ledningen går inn i er det brudd på. nei er ikke noe flink med lodding. og vil ha ny ledning. og det er ikk e mulig å åpne den boksen anway. jeg bor 80 mil unna nermeste clas ohlson butikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå