Gå til innhold

Gaming PC - 15k

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny stasjonær gaming pc. Trenger skjerm og maskin. Tastatur/mus/headset har jeg.. Please help me!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny stasjonær gaming pc. Trenger skjerm og maskin. Tastatur/mus/headset har jeg.. Please help me!

http://www.pcstyling.no/product_info.php?c...6a37072b913f084 Dissa e no eksremt kule og gode då ;)

Aa stilig! Tenkte mest på slik jeg bygger selv jeg! :)

Aha...med det meiner du at du ska plukke ut ein og ein del til den pc`en , elr sann som pc i deler på komplett ( Bla. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 )

Skrevet

Hehe.. Jeg tenkte mest på slik jeg bygger pcn selv. Men om komplett har alle delene til en ok pris så er det bare hyggelig om de kan gjøre jobben for meg xD

Skrevet
Hehe.. Jeg tenkte mest på slik jeg bygger pcn selv. Men om komplett har alle delene til en ok pris så er det bare hyggelig om de kan gjøre jobben for meg xD

Men den linken eg sendte deg sist, får du alle delene dei opplyse om , i tilleg til alt av kablar som trengs til at maskin fungerer... ( men merk at det ikkje er opprativsystem med)

Skrevet

Men den linken eg sendte deg sist, får du alle delene dei opplyse om , i tilleg til alt av kablar som trengs til at maskin fungerer... ( men merk at det ikkje er opprativsystem med)

glemte å legge til at det er du som set sammen maskinen ( iallefall sann eg har forstodt det )

Skrevet

Setter pris på svarene dine osv. Men det var da akkurat å hjelpe å sette opp et godt gamingoppsett jeg ville ha hjelp til, ikke å bli linket til sider der jeg kan gjøre det selv.

Skrevet

Setter pris på svarene dine osv. Men det var da akkurat å hjelpe å sette opp et godt gamingoppsett jeg ville ha hjelp til, ikke å bli linket til sider der jeg kan gjøre det selv.

[/quote

Ok , der er eg ganske grønn ... Men ditta grafikk kortet er ganske bra :http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355267

Skrevet

Kan gi deg litt hjelp jeg da, akkurat kjøpt PC til 12 som jeg skal bygge selv (med tastatur og mus, uten skjerm og OS). Skal legge til link til handlevognen min også: MIN DATA

Fjærn mus og tastatur, smell på en 24" (Vil anbefale denne: BenQ G2400W, har ikke prøvd den, men det skal visstnok være den beste 24" på markedet ifølge mange her på forumet, og 24" er den minste skjermen med 1920 x 1200 i oppløsning).

Så er det bare å smelle på et OS så har du en konge PC ;) Hvis du er keen på å brenne litt mer penger, kan du eventuelt kjøpe et annent hovedkort, men jeg følte ikke at det var nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...