Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen sluttet og funke etter noen oppdateringer.


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ny pc, og idag skulle jeg prøve og fikse et problem.

jeg fikk ikke til og laste ned noen program med dataen, ikke steam, winamp, osv.

så jeg prøvde og skifte litt på brannmur osv uten noe nytte, så skulle jeg restarte maskinen. og når jeg skulle avslutte den så kom det opp : installerer nye oppdateringer 1 av 8, og når dette var ferdig så skrudde jeg på pcen igjen, så kom det opp noe jeg ikke husker helt va som sto, men det sto noe om c:/ og mange forskjellige ord.

og etter at det har vært opp i noen sekunder så slokkner pcen, og nå får jeg ikke til og starte den. :cry:

Noen so m vet hva jeg kan gjøre?`kjøpte pcen for 2 dager siden, og dette er andre dagen jeg har den.:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt meg ny pc, og idag skulle jeg prøve og fikse et problem.

jeg fikk ikke til og laste ned noen program med dataen, ikke steam, winamp, osv.

så jeg prøvde og skifte litt på brannmur osv uten noe nytte, så skulle jeg restarte maskinen. og når jeg skulle avslutte den så kom det opp : installerer nye oppdateringer 1 av 8, og når dette var ferdig så skrudde jeg på pcen igjen, så kom det opp noe jeg ikke husker helt va som sto, men det sto noe om c:/ og mange forskjellige ord.

og etter at det har vært opp i noen sekunder så slokkner pcen, og nå får jeg ikke til og starte den. :cry:

Noen so m vet hva jeg kan gjøre?`kjøpte pcen for 2 dager siden, og dette er andre dagen jeg har den.:)

 

Trenger mer utfyllende info, er det bærbar eller stasjonær, merke og specs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...