Gå til innhold

Google Translate Drop Down list


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Driver å jobber med en webside nå, som inneholder flere drop down lists som en stor del av selve designet.

Av den grunn prøver jeg å få de tilpasset selve websiden, ikke bare ved å legge på bakgrunnsfarge osv, men ved å endre hele utseendet på den.

 

En side jeg har kommet over som har gjort dette er Google sin Translate side.

translate.google.com

 

Noen som vet hvordan dette blir gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Driver å jobber med en webside nå, som inneholder flere drop down lists som en stor del av selve designet.

Av den grunn prøver jeg å få de tilpasset selve websiden, ikke bare ved å legge på bakgrunnsfarge osv, men ved å endre hele utseendet på den.

 

En side jeg har kommet over som har gjort dette er Google sin Translate side.

translate.google.com

 

Noen som vet hvordan dette blir gjort?

 

 

Ta en titt på kildekoden til Google Translator? :p

 

 

Lærer ganske mye av å se på kildekoden til andre sider, så du får kanskje noe bra ut av det. Og jeg snakker av erfaring.. Hehe ;)

 

MEN når jeg ser på kildekoden til Google Translator, er den virkelig rotete.. :wow:

Endret av chop1
Lenke til kommentar
Hei!

 

Driver å jobber med en webside nå, som inneholder flere drop down lists som en stor del av selve designet.

Av den grunn prøver jeg å få de tilpasset selve websiden, ikke bare ved å legge på bakgrunnsfarge osv, men ved å endre hele utseendet på den.

 

En side jeg har kommet over som har gjort dette er Google sin Translate side.

translate.google.com

 

Noen som vet hvordan dette blir gjort?

 

 

Ta en titt på kildekoden til Google Translator? :p

 

 

Lærer ganske mye av å se på kildekoden til andre sider, så du får kanskje noe bra ut av det. Og jeg snakker av erfaring.. Hehe ;)

 

MEN når jeg ser på kildekoden til Google Translator, er den virkelig rotete.. :wow:

 

Hehe.

Jeg har sett på den, og ja den er rotete... Derfor fikk jeg ingen ting ut av den....

Prøvde også å bare kopiere selve siden, men det virket heller ikke.. Så jeg regner med at det er noe javascript eller noe med i bildet som er blitt linket til i koden.. Men jeg finner ikke noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...