Peritass Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Har lkjøpt meg nytt skjermkort idag men får det ikke til å funke. JEg setter det i pci express porten min får ikke noe respons. Vifta på skjermen starter men jeg får ikke neo bilde. bruker normalt skjermkort i hovedkort fra før dett efunker, prøver og søker etter ny maskinvare i vista også når jeg kommer inn men finner ikke noe. Noen som kan hjelpe meg med forslag? Hovedkort: asus m2a-vm hdmi skjermkort geforce 8600 gt håper noen har peil
Trollfjes Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Har lkjøpt meg nytt skjermkort idag men får det ikke til å funke. JEg setter det i pci express porten min får ikke noe respons.Vifta på skjermen starter men jeg får ikke neo bilde. bruker normalt skjermkort i hovedkort fra før dett efunker, prøver og søker etter ny maskinvare i vista også når jeg kommer inn men finner ikke noe. Noen som kan hjelpe meg med forslag? Hovedkort: asus m2a-vm hdmi skjermkort geforce 8600 gt håper noen har peil Du har 2 skjermkort i pcen din nå? Har du sjekka om strømmen er i skjermkortet? har du prøvd en annen kontakt?
dannyboy2k Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 De fleste nyere PCI-express skjermkort krever ekstra strøm, og har derfor en egen kontakt. Tipper det fulgte med en ekstra kabel med ca 6 pinner?
maheath Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Står i manualen at når du installerer et PCI Express x16 kort må sette HDMI support to OFF i BIOS, ellers vil ikke du se noe skjermbilde. Prøvd det? ;-)
Peritass Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Står i manualen at når du installerer et PCI Express x16 kort må sette HDMI support to OFF i BIOS, ellers vil ikke du se noe skjermbilde. Prøvd det? ;-) Tusen takk for hjelpen dette hjalp med engangs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå