Sjokoladefisk Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Hvordan bruker jeg Micen som er innebygd i dataen? Hvilke knapper må jeg holde nede for og "aktivere" den.
raWrz Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 man kan ikke aktivere den sån uten vidre med å klikke på en knapp
Sjokoladefisk Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Den funker på msn og slikt, men når jeg skal installere battlefield og ta den testen for og fikse slik at jeg kan bruke mic (justere volum og noe greier) så funker det ikke.
raWrz Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 hvis du bruker vista på den testen så er den 1000000% bugga! den har klikka alle gangene jeg har innstaler BF og tar testen så den tror jeg er en bugg
Nesjen92 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Submit har rett.. Installerte Bf i sta og då hadde eg samme problem... Men det funka ingame Iallefall me meg
Sjokoladefisk Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Ja jeg bruker vista, Får vel bare skippe testen og håpe at det funker når jeg prater på spillet. Takk for hjelp.
raWrz Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 tror du kan ta den testen flere ganger i instillingene eller no det er også en setup fil i BF folder'n som starter BF voice greia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå