Gå til innhold

Radeon 9700pro-->9800


Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned og installerte siste RivaTuner, kjørte det en gang så det patcha scriptene. kjørte SoftR9x000 skriptet med å ha valgt 9800 capabilities :D

Når jeg trykket ok så ble jeg bedt om å finne en fil. den lå på C:WindowsSystem32drivers.

Patcha filen, reboota, og da trodde jeg at jeg hadde klart det. jeg testa 3dmark03 og fikk såvidt 4000 i score. :grumpy:

 

Hva har jeg gjort galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm,, hvorfor ikke bare la kortet vøre orginalt...  :p  Se på meg. (under) Jeg har Sapphire R9700non-pro, og det er ressultatet etter 1 test i 3dmark01se..  :D

 

du kan ikkje få noken score etter EN game test.

 

til en opplysning så består scoren av alle gametestane sin FPS ganga med 12.

 

det vil sei at du hadde 1023fps i gjennomsnitt på EN test (viss din påstand hadde vert rikti da, men det er den jo ikkje)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hvorfor bruke RivaTuner? Last ned cat. 3.2, pakk ut filene, legg inn den hacka ati2mtag fila, og velg 9800 driverne etter restart..

 

hm,, hvorfor ikke bare la kortet vøre orginalt...  :p  Se på meg. (under) Jeg har Sapphire R9700non-pro, og det er ressultatet etter 1 test i 3dmark01se..  :D

 

fordi det kortet ditt kjører glatt på 9700 Pro, og over, hastigheter kanskje? :p se på MEG f.eks

 

340/340 :D

 

edit, faen alt monger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...