Gå til innhold

"Vanlig" Spore og Edition

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er utrolig skuffet over spillet. Kjedelig og latterlig enkelt gameplay, det eneste positive er de artige editorene men det var en begrenset fornøyelse hos meg.

En annen ting er det å tvinge folk til å spille på det lokale språket. Jeg takler ikke å spille spill på norsk, og når norsken i spillet i tillegg er grusom mister jeg helt lysten til å starte det opp.

Lag en snarvei til spillet, legg til dette på enden av target (høyreklikk -> egenskaper (på snarveien)): -L:English

Så det blir f.eks. slik som dette: D:\Spill\Spore\Sporebin\SporeApp.exe -L:English

Og haffi:

Du kan ikke spille mot kameratene dine i dette spillet.

Det er ikke et multiplayer spill, men en online del der du kan få tak i ting som andre folk har lagd.

Spillet sånn ellers var nokså kjedli.

Kom til siste del av spillet (rom-delen) etter bare ca. 5-6 timer.

Kan nok fint klare det på halve den tiden om du er ivrig nok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er utrolig skuffet over spillet. Kjedelig og latterlig enkelt gameplay, det eneste positive er de artige editorene men det var en begrenset fornøyelse hos meg.

En annen ting er det å tvinge folk til å spille på det lokale språket. Jeg takler ikke å spille spill på norsk, og når norsken i spillet i tillegg er grusom mister jeg helt lysten til å starte det opp.

Lag en snarvei til spillet, legg til dette på enden av target (høyreklikk -> egenskaper (på snarveien)): -L:English

Så det blir f.eks. slik som dette: D:\Spill\Spore\Sporebin\SporeApp.exe -L:English

Og haffi:

Det er ikke et multiplayer spill, men en online del der du kan få tak i ting som andre folk har lagd.

Nå skal det sies at romdelen er ENORM

Skrevet (endret)

quote name='ZyNTaX_1337' date='04/09-2008 : 23:53' post='11917594']

Og haffi:

Nå skal det sies at romdelen er ENORM

Så sant, så sant. Har enda ikke kommet dit, however. Fikk Spore dagen det kom ut, så fikk jeg spille i to timer. Så måtte jeg på to ukers ferie.. Snakker om uflaks.

Endret av Romis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...