Qooi Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Hei, skal ha en bærbar til skolearbeid. Har funnet frem 4 stk, som ser helt grei ut. Alle ligger rundt 5000kr i pris. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvilken jeg skal velge, så trenger litt hjelp. Maskinen skal i hovedsak brukes til skolearbeid og kanskje litt spilling. Trenger en ok "allaround" bærbar. Her er de fire jeg har funnet frem: Nåmbåh Une Nåmbåh Twu Nåmbåh Twee Nåmbåh Fouw Så, hvilken mener dere jeg bør gå for? Tips til andre bærbare pcer i samme prisklasse, som dere mener er bedre, taes gjerne imot!
-eddy- Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 "Nåmbåh Twee" er den beste til spilling. Den virker også som en grei bærbar til den prisen.
-eddy- Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 (endret) Men vist du er ute etter spill pc vil denne være et bedre kjøp: (5895,-) http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=139885&model= Endret 2. september 2008 av -eddy-
Qooi Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 "Nåmbåh Twee" er den beste til spilling.Den virker også som en grei bærbar til den prisen. Ok takker, da blir det vell den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå