LangZ1 Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 (endret) Hei, har netopp formatert dataen min. Før formatering hadde jeg C og D stasjon, men nå har jeg kun C stasjonen, finner ikke D'en. Jeg formaterte C-Stasjonen og installerte win xp sp2 home på den stasjonen og etter installeringen finner jeg ut at jeg bare har 1 harddisk. D-stasjonen er vekk. Mvh Langseth Endret 2. september 2008 av fredrik
Fredrik Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg har endret emnetittelen din litt, sånn at det er lettere å forstå hva tråden dreier seg om. Kan være greit å beskrive problemet best mulig i emnetittelen. Mer om det her. Dette innlegget skal ikke kommenteres.
LangZ1 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Jeg har endret emnetittelen din litt, sånn at det er lettere å forstå hva tråden dreier seg om. Kan være greit å beskrive problemet best mulig i emnetittelen. Mer om det her. Dette innlegget skal ikke kommenteres. takk
Demantios Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 (endret) Dette innlegget skal ikke kommenteres.takk HIHI Andre musetast på "min datamaskin" - "behandle" - "diskbehandling". Finner du den der? Endret 2. september 2008 av PepsiCo
Pondus81 Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Dette innlegget skal ikke kommenteres.takk HIHI Andre musetast på "min datamaskin" - "behandle" - "diskbehandling". Finner du den der? Mulig det bare ble laget en partisjon under formateringen. Dette må du velge selv når du formaterer og legger inn ting på nytt. Hvor stor er harddisken din og hvor stor er den C:en din nå? Er de like store har du svaret der. Mulig D: er borte for alltid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå