Gå til innhold

Hacker på Gamer.no #2 - Dust 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke hvem jeg skulle maile, så jeg oppretter likegodt en tråd. En liten kid som kalte seg for ".iG! no life" hacka på gamer.no serveren for bare noen minutter siden.

# 1960 ".iG! no life" STEAM_0:0:19840613 45:56 108 0 active

Demo

Jeg benytter også anledningen til å søke om å bli admin. Sist gang jeg søkte var vel før Gamer.no serverne i det hele tatt ble opprettet, har ikke fått noe svar enda. Hvis dere trenger, ofc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Må stå fram for at .iG! har ingen members med navn; "no life"..

Jeg heter ingame .iG! VencoM# Og er veldig opptismistisk til at phoNte skal bli admin.. "Gamer.no" trenger admins som er oftere online.. Jeg var selv online da " no life " var innpå og det baller bare på seg med cheatere, det trengs flere admins!

-PhenomeN-

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hei,

Først vil jeg bare si takk for demoen og at den blir behandlet/har blitt behandlet.

Så tror jeg at det ikke tar lang tid før vi får noen ny adminer, da vi som har vært der lenge begynner å tappe litt av.. Fortsett å send søknader!

Skrevet

Må bare beklage at jeg ikke har svart på PM-en, trodde jeg gjorde det umiddelbart da jeg mottok PM-en, men nei. Såfremt du ikke allerede har fått svar fra X-ray, skal jeg titte på søknaden så snart jeg kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...