Nesjen92 Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 (endret) Hei Eg måtte formatere pc...Dette førte selvsagt til at eg måtte reinstallere vista..Når eg kom til aktivering av nøkkel , fungerte ikkje nøkkelen , fikk berre at den var ugyldig...Måtte til slutt berre bruke ein ugyldig nøkkel...For eg måtte jo ikkje aktivere vista før etter 30 dagar... Men nå er det bjønt å nærme seg 30 daga... Og eg prøvde å bytte , men får same feil meldinga ...( altso at nøkkelen er ugylidig) Noken ide om korleis eg ordnar dette ? På forhand takk - Nesjen92 Endret 1. september 2008 av Nesjen92
Chevelle Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Har du gyldig lisens til Vista tar du kontakt med Microsoft så ordner det seg.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Du kan også sende serienummer og modell til produsenten av pc-en din og de kan gi deg (tilbake) nøkkelen. Gjorde nettopp det samme selv.
Nesjen92 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Skrevet 1. september 2008 Har du gyldig lisens til Vista tar du kontakt med Microsoft så ordner det seg. Har gyldig lisens... So eg får ringe dei i morra
tdipower Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Om du har en OEM lisens fra HP, Dell etc så er det ofte et spesielt recoverymedie som må brukes mot den lisensen. Hvilken Vista plate har du brukt til installasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå