Gå til innhold

ATI mappe kommer opp under oppstart av winXP


Anbefalte innlegg

Arg! Har prøvd å ignorere dette, men nå orker jeg ikke mer.. Når man innstalerer catalyst driverne lagres de default i c:ati

 

Problemet mitt er at hver gang jeg starter opp winXP kommer det opp et vindu med ati (catalyst) filene! Har nettopp bygd en ny maskin med ett 9500 kort, og samme skjer der. Hver gang man starter maskinen på nytt kommer dette vinduet med ATI mappa.

 

Trenger hjelp til å få dette til å slutte! Prøvd å flytte mappen men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ingen andre som har dette problemet? Er da ikke bare meg som har ATI kort her.. får ikke dere andre opp en ATI mappe hver gang dere starter opp (i windows XP)?

 

Bygde en maskin med 9500 np kort og den har samme problem. popper opp ett irriterende vindu med en ati mappe der også hver bidige gang jeg kommer inn i windows.

 

Hordan fjerner man dette?

Lenke til kommentar

det er bare å slette denne mappen. da vil problemet forsvinne. grunnen til at den kommer opp er at den egentlig skal starte en help meny som man kan huke av for "ikke vis ved oppstart", men av en eller annen snodig grunn viser den mappen istedet, og mister muligheten til dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...