Gå til innhold

CS avsteming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.

Spillte cs, og jeg spillte cs, og jeg spillte enda mer cs. Så, en vakker dag i det herrens år 2002, jeg innså:

"Æsj, jeg har det ikke gøy nå, jeg blir max gretten om jeg ikke klarer å eie hver eneste n00b på denne servern. Hmm, i tillegg repeterer jeg meg selv noe alvorlig, det samme hver runde. Samme taktikk, samme mønster, samme små arrangerte maps. Tror jeg skal finne meg noe annet å spille."

 

CS er for lite, for få muligheter, for gammelt. CS er UT!

 

BF1942 er teit det og, med tanke på realisme (man kan bli skutt i brystet 5-6 ganger uten å dø, men snubler man litt for fort ned en 45 graders bakke tryner man og dør) men taktisk, og gameplaymessig sett dominerer det.

Lenke til kommentar
<font face="Times New Roman">Dere som sier at dere ikke liker Cs, dere sier ikke hva spill dere liker. Cs er et spill som er genialt i lan, på internett eller hjemme. Spillet krever ikke en bra maskin og kan derfor spilles av mange. Det finnes anti-cheat som forbedres hver dag. Spill som BF_1942 og Unreal blir du meget lei av, og du går alltid tilbake til CS. CS er det spillet det er mest utfordring å spille på internett og lan, fordi alle kan det.

 

HAHAHA!!!! Hvorfor går man fortere lei av UT2003 eller BF 1942?? Ja det går på gamle dataer, men det er vel igrunn noe av den største grunnen til at folk fortsatt spiller det. Vel er en temmelig aktiv CS spiller, slev med god data. Påstår ikke at CS er best men heller ikke verst. Det er gøyest på LAN med sammarbeidet i takt. Vel, RTS er jo gøyest, sjekk ut disse tre spillene på Google eller noe: Praetorians, Rise of Nations ogeller Warrior Kings:Battles....

 

Vennlig hilsen ZeZar_The (WW)

 

www.wwclan.tk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...