AMDturbo Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har et VIA KT400 chipset og har provd a oppgradere biosen fra gigabyte.com.tw. velger korrekt hovedkort GA-7VAX og far tre valg i biosversjoner. den forste ligger inne fra default, de to andre har jeg lasta ned og provd men de fungerer ikke. Det foregar som folger: laster ned en zip fil pakker ut til en exe fil, en autoexec.bat fil og en f-fil. Legger disse pa formattert diskett, booter med oppstartdiskett, bytter diskett tilbake og skriver: "awdflash.exe 7vax.f10". Kommer inn i et dos program der maskina gar i sta. Heldigvis har jeg dual bios sa den ordner opp paa egenhand etter reset. vet noen hva som kan vaere feil? AMDturbo
esk Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Er du sikker på at den går i stå, det hender at sånne program tilsynelatende går i stå uten at det er tilfelle, de bare bruker litt tid på begynnelsen. Mitt råd er: prøv igjen og la den stå en stund. Videre er det viktig at du har en diskett som ikke har ligget og råtnet i lange tider. Dobbelt og trippelsjekk også at du har riktige filer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå