Gå til innhold

valg av trådløs router


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For en stund siden så leste jeg i enten PcWorld eller HjemmePC om en 'alt-i-ett' router som skulle håndtere alt ifra adsl, ip telefon and so on. Jeg klarer ikke og finne igjen den eksakte routeren, og jeg lurer derfor på om noen vet om noen slike routere? Jeg er lei av den routeren jeg fikk av ISP'en, og jeg ønsker og finne en router som inneholder alt (det meste). Dette må være en kvalitets router og ingen Elkjøp router. Har dere noen forslag? På forhånd tusen takk

 

-Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert D-Link DIR-635 du leiter etter.

 

 

Karver,

 

Nja...det var nok desverre ikke det. Ikke for og vær frekk, og du gjorde da et forsøk med og finne denne. Men den jeg leter etter må også ta seg av adsl oppkoblinga, og som jeg forstår på denne d-link'en så er den kun en router.

 

Jeg tror det var et tysk merke, uten at jeg husker hvilket merke. Og jeg husker at den kunne håndtere opptil 10 telefon linjer (trenger da ikke det)..9 IP og 1 analog. Den var litt ribbet ..da den ikke hadde verken støtte for GigaBit eth eller N standard, men det er ikke det verste problemet. Men jeg kan ta det igjen..

 

Den må håndtere:

 

ADSL

1 IP-telefon linje

Ha minimum 1 usb inngang (til printer)

Innebygget switch

og ellers andre router funskjoner.

 

 

Tommy

 

 

Edit: Fant den...Link

Endret av tbrueland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...