culprit Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Er det noen som vet om en router som har tilkoblingsmuligheter for pcmcia kort, slik at jeg kan plugge i et trådløst nettverkskort? .a
JPT Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Du må finne en ruter som da har innebgyd driver for ditt pcmcia kort. ZyXEL Prestige 316 ZyXEL ZyWALL 10W ZyXEL ZyWALL 100 Har PCMCIA sloter som støtter PCMCIA kort, men har du ikke et ZyXEL PCMCIA kort så er det ikke sikkert det vil virke.
_Neon_ Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Hvorfor ikke bare finne en router som har trådløst innebygd?
culprit Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Skrevet 24. mars 2003 Har et orinoco pcmcia kort... Men det er satt opp en trådløs forbindelse mellom to punkter ved hjelp av antenner, da avstanden er ganske lang. ledningen fra denne antennen er koblet til pcmcia kortet... Slik det er idag er det en pc som står som server, med mulighet for å dele denne forbindelsen videre til et lan. men siden det ville vært mye mer praktisk med en router er jeg på utkikk etter en router som jeg da kan plugge dette pcmcia kortet i og dele forbindelsen videre ut på et lan.. .a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå