Epp Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Som sagt er dette siste "finpussen" før jeg setter igang med bestilling av komponenter. Noen spesiell grunn for HK valget? Er bare nysgjerrig
Galexon Skrevet 29. august 2008 Forfatter Skrevet 29. august 2008 Men da er det altså slik, at det anbefales at jeg bytter til en SATA-basert DVD/CD-drive, samt bytter til Coolermaster Hyper 212 når det gjelder kjølevifte, samt til et annet hovedkort som ikke krever mye erfaring med BIOS? Noen som har et annet forslag til et bra CrossFire-hovedkort, som både passer sammen med skjermkortet og prosessoren, men som også har et overklokkings-potensiale? Jeg har satt dato for bestilling til 20. september, så det er fremdeles tid. (Jeg får "ofisielt" ikke råd til PC'en før jeg får lønn 1. oktober:P) Når disse 3 komponentene er byttet ut (med komponenter som er minst like gode når det gjelder ytelse!!!), er jeg vel klar til å bestille? Som sagt er dette siste "finpussen" før jeg setter igang med bestilling av komponenter. Noen spesiell grunn for HK valget? Er bare nysgjerrig Egentlig ikke... bare at jeg fikk en anbefaling, samt at det støtter CrossFire... Hvis noen vet om et annet HK som har CrossFire støtte, og som samtidig er bra når det gjelder ytelse, så vil jeg gjerne høre:) Det må være et hovedkort som jeg kan ha Intel Quad Core prosessor på (den jeg har lagt til i oppsettet), og som passer sammen med de andre komponentene.
Galexon Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Er det noen som fremdeles leser i denne tråden? Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne et hovedkort som ikke krever mye erfaring med BIOS? Jeg er ikke så alt for flink til de mer avanserte tingene, men vet litt om komponenter... Det er vel ikke annet av det jeg har valgt som er vanskelig å finne ut av? Jeg kan eventuelt kontakte Netshop for anbefaling?
Epp Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Er det noen som fremdeles leser i denne tråden? Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne et hovedkort som ikke krever mye erfaring med BIOS? Jeg er ikke så alt for flink til de mer avanserte tingene, men vet litt om komponenter... Det er vel ikke annet av det jeg har valgt som er vanskelig å finne ut av? Jeg kan eventuelt kontakte Netshop for anbefaling? Om du skal kjøre Crossfire så se på X48 kort. Asus, Gigabyte o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå